Angeldust

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av jeanette andersson - 27 mars 2014 09:35

 
Det krävs mod för att hålla sig uppe ...
Livet är en tuff karusell , du har inget val det är bara åka med den ...

Håll dig fast , för ramlar du har du svårt att hitta hem ...

Ingen leder dig på rätt väg igen ...

Det är ditt val om du vill ha rätsida så häng kvar ...

Hoppar du av o tar fel väg , då blir det ett rent helvete för dig ...

Där skapas alla problem o du blir ett med dem ....

Så följ din livsväg rätt , ta ingen enkelbiljett ...

Ta den fram o tbx , så din själ finner sitt bo både här o där ..

Att finna enkla lösningar kan bli det som fäller just denna dag ...

Tänk med hjärta o hjärna följ din guid här ....

Livet är en viktig uppgift , den är svår men väldigt viktig ...

Njut på din väg , trots den är tuff hjälper det ....

Var rädda om varnann , säg varje dag hur mycket ni älskar varann ...
livet är för kort , så njut medan ni jobbar er upp ....  

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards