Angeldust

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av jeanette andersson - 19 mars 2014 20:45

 

Magi ge mig magi ....

Låt mig få sväva bort mot lyckan snälla ta mig dit .....

Låt mig få se det vackraste magiska vi har....

Om så endast för en endaste dag ....

Låt mig få flyga till änglarnas land ...

Få känna deras  vindslag här i min hand ....

Få lyckan fylla hela mitt bröst o min barm ...

Få smärtorna bortblåsta en liten stund ....

Få njuta av lyckans himmelska rum.....

Möta mina kära som lämnat vår jord ...

Få lite  råd o lämna kärlekens tomrum ....

Få säga några sista ord igen , som vi aldrig fick chansen innan till ...

Magi kom in i mitt liv , lämna avtryck av lycka som är evig .....

 

 

Av jeanette andersson - 19 mars 2014 10:51

 

Kärlek ska vara allt annat än svek ...

Kärlek mister man om man leker o gör den vek ...

Kärlek ska vattnas o förvaras ömt ...

Aldrig någonsin utsättas för något oömt  ...

Kärleken ska vara ärlig o rak ...

Annars finns det ingen sann kärlek kvar ...

Att gång på gång försöka äventyra den ...

Blir din förlust och aldrig mer ser du den ....

Så om du vill hålla din älskade kvar ...

Tänk på att behandla den med välbehag ...

Aldrig såra och vara dum ...

Aldrig göra nåt som inte hör den till ...

Hålla kärleken vid liv ...

Är det allra viktigaste som finns ... 

  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards