Angeldust

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av jeanette andersson - 22 mars 2014 20:28

 

Kan inte äta snart utan dumpa ...

Sitter rakt upp håller på trilla framåt....

Dumpingen slår på utan ens ett endaste spår ....

Vad är det för jäkla operation när man inte kan ens äta nyttigt i denna kropp ...

Reagerar på allt , ska man verkligen må så här ? 

Ingen  förvarning bara falla och må skit ...

Inte vilja äta o inte känna hunger det är min dag det ...

Denna operation ska hjälpa oss må bra ? det var ju just det ni sa ... 

Men alla jäkla bieffekter då ... de kryper fram mer o mer efter par år ...

Skyll det inte på oss , för jag äter inte mer än då ...

Magen reagerar surt , kroppen går i en svår position ...

Ska man svimma o fall , ulka som en tom tunna ? 

Att få upp pulsen högt , varje gång du ens äter o fucking blodtrycks fall på det...

En morot eller ett knäckebröd , o kroppen går i försvar direkt ...

Medecinerna kan jag ej tåla mer , o tvungen att äta trots det....

Säger bara fuck detta stymperi , och rent ut sagt ett jäkla liv ...

Stoppa dessa manier , regeringen vet minskäl inte vad dom skriver ..

När dom säger det räddar liv , sitter ett stort antal på en intensiv ...

Tarmvred och brock eller uttorkning o en drös dropp ...

Låt oss få ett normalt sätt , och få leva o fan inte känna sig levande dö 

 

 

Av jeanette andersson - 22 mars 2014 09:38

 

Frihet en viktig krydda ...

Friheten ger dig nya perspektiv ...

Friheten ska inte utnyttjas bara nyttjas ...

Friheten ska skapa lugn ..

Friheten ska ges tilsammans ...

Friheten ska vara ärlig ..

Friheten ska ej skapas utan finnas ...

Friheten är ett välbehag ...

Friheten är en sann sak ...  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards