Angeldust

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av jeanette andersson - 24 mars 2014 20:40

    

Mitt i allt det tuffa blev bönerna hörda ....
vår familj fick en vändning , lyckan blev våran ...

Ny bostad som vi ska tilsamans bona ...

Med kärlek och varandra få rå om varandra ...

En ny läkare som bryr sig o vill mig hjälpa ...

En ny chans att få låta kroppen sin läka ...

Allt vänder nu och jag känner lyckan igen oss smeka ...

Älskar min familj ,den är den allra finaste som finns ..

Nu  ska vi tilsamans lyckas , njuta o få uppleva ren lycka ...  

 

Av jeanette andersson - 24 mars 2014 10:21

 

Göm mig låt mig va , pmds det värsta som jag har ...

Kroppen fullkomlig panik , för det är dax för kvinnans lidande ...

Denna period är som en evighet ...

Ägglossning -mens fy vilken jäkla sjuk kombo fy o blä ....

Lider som fan , vill springa bort från denna pers ...

Humöret påverkas ej , med ångesten får nytt liv jag svär ...

Kroppen ser sig själv o springer nästan själv sin väg ...

Låt denna period vara  slut , så jag åter få vila ut  ..

Gömmer mig nån dag till , för att finna nåt lugn innan jag åter tittar ut ...

Håret sprött o grannt , kroppen svullen och finnarnas glans ....

'Känner mig så sexig så , men men åren börjar komma så snart är det ett minne blott ....   

Av jeanette andersson - 24 mars 2014 10:06

 

Kärlek det finaste som finns ....

Kärlek starker allt i ditt liv ...

Kärlek ett vackert ord , som ska värnas om ....

Med kärlek klarar du allt , du blir med den enormt stark ...

Njut och värna om den så lämnar den aldrig en ...

Kärlek inte bara ett vackert ord ...

Utan det starkaste på vår jord ...  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards