Angeldust

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av jeanette andersson - 17 mars 2014 19:09

 

Vilken mask väljer du? är du  ärlig eller luras du ? 

Visar du hur själen din mår ? eller spelar du hellre än fäller en tår ....

Göm dig inte bakom när du kan träda fram ...

Att skydda  sig bakom nåt är aldrig rätt  jag  svär ....

Ta tag i ditt ,och lär dig älska dig  själv ....

Hur svårt det än är så finner du rätt väg ....

Att vara nåt man inte är , för att stilla någon annans  begär ...

Blir ett sår du ej reder ut , det blir bara en skorpa som aldrig läker ut ....

Göm dig aldrig du är så mycket mer värd ...

Berätta och håll inget inom dig  det smärtar mer .....

Öppna ditt hjärta o nå enda ut ...

Din själ kommer finna lyckan sin till slut ...

Tro på dig själv o ge aldrig upp ....

En dag är det din tur ta lyckans lott ...

Vänd dig aldrig om o se alla mörka moln ...

Le åt de ljusa som nu fyller din nu så lyckliga kropp ....  

 

Av jeanette andersson - 17 mars 2014 18:12

 


Nya mål , nya tag ....

Så är livet varendaste dag ,,,,

Kämpar vilt ser mig omkring ....

Vart ska jag nu jag tar genvägen intill...

Dess lätta stigar är inget för mig ....

Jag har valt de krokiga till mig ....

Jag har gått genom helvetet o tbx ...

Vänt mot himlen för söka lite svar ...

Nu vandrar jag på ödets stig ....

Tänker finna lugnets o trygghetens område men än når jag ej dit ..

Kämpar med kroppen som ej hänger med ....

Viskar du ska få  varme o trygghet jag lovar dig ...

Mist en massa älskade på min väg ....

Saknaden vet bara min herre o min själ ....

Tiden går o jag vill hitta fram ...

Min kropp ska få ro o finna glädjen  där ...

Tar mina älskade i min famn ...

Svävar till den lyckligaste atmosfär ....

Får allt de vi är värda, o de väntar oss  där ....

Och får leva i en enda stor lyckorus precis som vi är värd ...  

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards