Angeldust

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av jeanette andersson - 26 mars 2014 19:16

 

Yrsel from hell ...

Men hem blev jag skickad igen ...

Sex månader har gått , och fortfarande leker dom med min kropp .....

Vi vet inte vad  det  är dina prover är bra vi svär ...

Visa tuffhet o dålig attityd det är ni fan i mej upplärda till ....

Men jag tar minskäl inte mer av ert skit ...

Igår fick jag nog för min kropp är faktiskt min , ...

Att titta ner på mig , för att i min journal ni läser fel ...

Ångesten skyller  ni på , trots det var struman som skapade den ....

Obehandlad i 15 år . resulterade i en läkarmiss o operation ....

Nu har  jag ingen körtel kvar , och blir bemött mer än svinigt anser jag ...

Slänga in mig på ett rum , läsa min journal och bete er som jag var dum ...

Nu räcker det minsann , jag mår sämre för varje dag jag vatt där...

Yrslen gör min dag till katastrof , kan inre resa mig eller ens gå ...

Samma prover ni tar , breddar inte för finna mina besvär ...

Lidandet är enormt , men ni har skrattar o puttat bort min nu så  dåliga kropp ...

VÅrden är katstrof i detta land , fler o fler anmälningar anmäls här ....

'Men vad händer sen ? ska alla dö innan ni bryr er....

Jag skäms  för ert hemska beteende , hur kan  ni sova när ni kommer hem? 

Skulle fan fått skola om er, ni har inte  det som krävs för jobba med det ....

Jag har fått nog nu är det anmälningar som kommer gro ...

 

 

 

Av jeanette andersson - 26 mars 2014 19:07

 

Ta min kropp i hamn , låt den vila tryggt herre i din hand .....

Ge mig lugn o frid och lycka med min älskade familj ....

Låt lidandet vara som bortblåst , låt oss nu  nå nya mål ....

Blås din vind och ge oss kraft ....

Lägg dina hjärteslag i våran o ge oss din kraft .....

Fader gud ge oss tryggheten nu ...

Låt din lycka strös till oss , en liten del o vi klarar oss ...

Se ner på oss och sänd styrka till våran kropp ....

Ta bort all lidelse , och strö kärlek o trygghet igen ...

Vi ber dig för vi behöver dig nu ....  

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards