Angeldust

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av jeanette andersson - 12 mars 2014 15:19

 

Se de man älskar lida så ....

I en sjukdom som dom inte kan så mycket om är så svårt ...

Se dig få kämpa för att få luft , kämpa för orka med ...

Du är en sån kämpe min älskade påg , o jag önska jag kunde trolla bort allt ont ...

Det finns ingen som vet hur du mår ...

Men  jag ser hur du lider o mår , jag önska jag fann botemedlet min älskade påg ...

Jag vill se dig le igen , andas o kunna åka skateboard igen ....

Leka på de sätt du vill med din älskade son ....

Istället för nästan ramla ihop av andning så svår ....

Smärtorna i din kropp , gör att du knappt längre kan föra din förr så starka kropp ...

Mamma vill åter igen få se min son lycklig och stark igen ...

Ber varje dag för ett rättvist liv efter allt det här ...

Önskade så mamma var  starkare endå ....

Stötta på ett starkt vis , och åka land  o rike kring ...

Hitta ett proffs  till dig , som tar bort smärtan o lidelsen i dig ...

En dag min påg ska vi finna den , trots den kanske finns långt bort ....


Mamma älskar dig   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards