Angeldust

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av jeanette andersson - 4 mars 2014 14:06

 


Hjärta ett kärleks tecken för alla o en var ....

 

Hjärta ett känsligt ämne som måste hållas varmt ....

 

HJärtat kan krossas men läkas åter igen ....

 

Hjärtat kan stoppa o dom kan få  fart på det igen ....

 

HJärtat kan bytas mot en annan maskin ...

 

Men ett hjärta kan inte läkas när du för alltid mist nån gått bort från ditt liv ...

 

Ett hjärta saknar och smärtar ....

 

Ett hjärta ska behandlas med kärlek o respekt ....

 

Var rädd om ditt hjärta man vet aldrig när det är för sent .....  

Av jeanette andersson - 4 mars 2014 11:51

 


Shh lyssna o njut ....

 

Tänk en positiv sak ...

 

Vänd det negativa till positivt ....

 

Se alla ljus ,låt de gråa moln segla förbi ....

 

Ta varje dag till en ny start .....

 

Problemen ska lösas inte förökas .....

 

Sjukdomar tänkas bort trots det är jäkligt svårt....

 

Ta nya andetag idag ska bli en bra dag .....

 

En början på nåt nytt , som ska bli ett vackert slut ....

 

Kämpa på en dag får du utdelningen så de så ......  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards