Angeldust

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av jeanette andersson - 6 mars 2014 06:55

 

Tänk om jag hade vingar o fått flyga fritt ....

Flyga tills jag hamnat i varmens land ....

Vaknat med värme under vingarna så skönt ...

Lukta o höra vattnets ljuva liv ....

 

Tänk att få vara fri från smärta o sorg ...

Bara leva i kärlekens ljuva sång ....

Njuta av varje vingtag ...

Känna frihetens underbara slag ....

 

Känna vinden smeka mina vingar små ...

Flyga till änglarna o hälsa på ....

Tänk att få vara så liten o nätt ...

Känna luften lyfta upp mig innan jag trillar ner ...

 

Känna varje litet vinga tag ....

Ta mig fram o inte tbx ...

Lyfta mig upp istället för ner ....

Känna lyckans luft under mig ...

Kraften från vingarna som styrker mig ....  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards