Angeldust

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av jeanette andersson - 11 mars 2014 16:56

 

Själens  spegel , vackert inre ....

Varför förändra de du redan är ?

Idag förändras för mycket här i vår värld ....

Trenderna skrämmer mig , lyckan är plötsligt ett spel ...

Mode och plast kirurgi , operationer är den nya nyckel i detta liv  ...

Ingen verkar nöjd eller känner nån inre frid ....

Åldrarna hinner  inte upp , från förändringarna ska ske o det fort ....

Medierna fyller på med bilder av perfektion ....

Medan mat reklamerna ökar , gastric operationerna spökar ...

Tankarna far runt , kan jag förändra det o göra en operation ...

Ta bort löst skinn efter de , lyfta bröst o få lanstinget  till det ...

Vilken bra idé , behöver bara jobba upp BMI:et ....

Sedan börja flyta så fint , rasa ner innan dom väger dig ...

Du lyckades i tid , men du är  det inte bättre prova  ett tag till ? 

Lyckades du då , kan du lyckas med allt du bestämt för  din kropp ....  

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards