Angeldust

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av jeanette andersson - 8 mars 2014 16:53

 


Gastric bypass nya tränden .....

Ett mode , en legend i vansinnets värd ....

En operation som skulle ge oss  en helt  ny värld ...

En värld av lidelse och helvete föddes här ...

Läkarnas nonchalans i en helvetes sjuk värld ...

Denna operation visar så fin nivå ....

Glada o pigga tills dom fylls med näringsbrist och depression ...

Brister som inte talas ut , inte berättas eller nås ut ...

Vart är världen på väg , ska alla stympas o sändas iväg ...

En sex månaders koll dom gör , ser hur vi går ner men hur vi mår det är väl okej ...

Ett års kontrollen vägs man igen , skickas till dietist skulle vi inte vänt på det? 

Att börja ta problem där de växer hade väl vatt bra ? 

Inte operera en med redan så stora begär och kanske besvär ...

Ta problemen o lösa först , inte skära i en redan skör det bara förstör ...

Nu sitter vi där vi som ej mår bra , o vem finns för oss det undrar ju jag?   

Av jeanette andersson - 8 mars 2014 11:17

 

Varm mitt hjärta , min hud .....

Känn varmen mellan oss nu .....

Låt denna känsla för evigt va ...

Få må bra är det jag vill varje dag ....

Lidande tar så mycket på en ...

Sjukdomarna dom tär ....

Negativa tankarna som är ...

In med kärlek o sympati ...

Fylla våra kroppar med kärlekens melodi ....

Tänk positivt var dag ...

Så ändras cellernas negativa begär ...

Få in ljuset till dom ...

Och fyll med kärlek o väck dom ....

Du kan min vän , så börja förändra o du ska få se ....  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards