Angeldust

Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

från denna dag hade ni ej känt igen mig idag ....

Av jeanette andersson - 26 februari 2014 18:17

 


Denna dag mådde jag någorlunda bra , lyckan att få gå sidan om min käre på  jobbe julfest .....

 

Sen denna dag har det rasat mående dag  för dag , bit för bit ....

Jag kämpar mig upp , men det jag bestigit raseras på en minut ....

Upp igen och kämpar för världens bästa familj o mig själv .....

Men vad gör man när inte kroppen den vill ?  jo man kämpar lite till ...

Till sist är man alldeles slut , och kroppen ger upp ...

 

Min älskade ljuvliga dotter ger mig kraft .... älskar dig såååå  

En underbar dotter en vacker själ ...
En ängels röst en ängels själ ....

Du gör min dag så ljus o fin ....

Mamma älskar dig min lilla snutte tös ....  


 

Min älskade son min bäste vän mamma älskar dig såååååå   

Min äldste fina goa påg , så snäll mot mamma i alla dina år ...

Så roligt med skratt o fester vi haft ,du lyckas alltid få mamma så glad ...

Så stilig o snygg och ärlig o fin ....

Duktig på så mycket men pg av sjukdom så trött ...

Mamma ska söka tills jag finner en hjälp ....

För du ska åter få njuta av livet igen ....

Så stolt mamma jag är o jag älskar dig min fina  danne man   

 

 

Min älskade son min oxå underbara vän .mammma älskar dig sååå min bobo påg   

Min envisa men otroligt sportskunniga påg ...

Du och jag är närmare nu än förr ....

Det värmer i hjärtat så gott ...

För detta önska jag varje dag förr ...

Att få finnas nära är det bästa o lyckan så stor ...

En stolt mamma till ännu en påg ..

Du glädjer mig med skratt o med skämt ..

Och en skrattande bobo är  då aldrig fel ....

 

Mamma älskar dig så min goa bobo man ...  

 

Min älskade svärdotter min älskade vän ...älskar dig sååååå  

Du kom som en gåva till våra familj ....

Ett ljus en varme som glädjer mig så ...

Din omtänksam är så vacker o så speciell ...

Du finns för din familj o fyller glädje i den ...

Jag är så lycklig du kom till oss  skänkte oss kärlek o världens finaste barn ..

 

Älskar dig nu o för alltid   

 

Min älskade hälft min älskade niclas ...  

Jag sa alltid aldrig ett ex , men det fick jag ändra på jag vet ,,,

Den dagen var menad det vet jag nu ...

Jag vet du finns för mina älskade barn , o liam så älskad av goaste dig ..

Önska vi träffades innan min vän , för då hade du haft lika sjuk humor o en liten tossig tendens =) ..

Jag ser framemot detta liv med dig ,o jag är så tacksam för allt du gör för mig .

Älskar dig niclas   

 

Min älskade vän o extra tös ..tack för ert stöd o kärleken ....  

Finns stunder jag blir tossig det erkänner jag ,,,,

Men vaad vore ett liv utan er det undrar ju jag ....

För min kärlek till er ju helt underbar ...

Ni tillhör vår familj o börjar bli lika som vi ....

En skavank dör man inte av när det finns hundra till hihihi ...

Ni har ett hjärta av guld som väger så tungt ...

'Det ska vi varna om o välkomna i vår familj ....


Älskar er så   

 

Lille älskade liam farmors påg ...du är en lycka så otroligt stor   

Du kom som en ängel när vi behövde dig så ....

Allt var så mörkt o fullt av sorg just då ..

Du lös som en stråle i vårat liv ....

Du skänker sån glädje o harmoni ...

Att få denna lycka så stor , få vara din farmor den väger mer än guld ..

Du gör mina dagar så speciell , o lyser som en sol från morgon till kväll ..


Farmor älskar dig så   

 

Älskar er såååååååå   


 

Änglar vaka över oss ...

 

Denna familj är kärlek o sång ...

 

Glädje och harmoni ...

 

Lycka o trygghet ...

 

Men mest hälsan vill vi ha ...

Skydda oss nu och för alltid ...

 

Lägg era vingar över oss.....

 

I trygghet o kärlek ....   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards