Angeldust

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av jeanette andersson - 17 februari 2014 15:38

 

Drömmar är till för att upplevas ...

Drömmar kan vara så små men så otroligt betydelsefulla endå ...

Drömmar ska alla få ha , och att drömma sig bort är en gåva så sann ...

Min stora dröm är att få bo i varmen för alltid nån gång ...

Denna dröm har jag haft sen jag var liten minsann ...

En dag vet jag att denna drömmen blir sann ...

Mitt hjärta tillhör inte detta land...

När hälsan är åter tbx ska jag leta där ...

Tror solen gör mig stark , för jag lyser med den o glömmer min värk ...

Drömmar är underbara att ha ...

Låt dom för alltid inom er finnas kvar ...

Ge aldrig upp där finns lycka för oss alla endå ...

Några tuffa stigar vi kämpar på , innan lyckan där framme väntar på oss ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards