Angeldust

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av jeanette andersson - 24 februari 2014 18:59

 


Din fibromylagi blir bra ,det var vad min doctor sa ....

Gör denna operation och din smärta  försvinner med en vind ...

 

Kilona rasa ner o min värk blev värre med de ....

 

Nu efter vet jag vad fibro gör o hur elak den är i min kropp ....

 

Och den där gastric hjälpte inte den ett dugg bort ....

 

Struman växte och blev stor , detta var ju inte vad läkaren skulle tro ...

 

Så en operation blev aktuell så nu är jag även utan den .....

 

Sköld  körtlen har nu tagits bort , o magsäcken likaså ....

 

Vad dom inte visste kunde ske , var att vikten ändrades igen ....

 

Så upp i kilo igen för att ämnesomsättningen sattes på spel ....

 

Att inte läkare kan prata ihop , så man slipper få lida tycker jag är jäkligt dumt ....

 

Så här är jag idag, som ett vandrande misslyckande anser jag .....

 

Ska väl vara en förebild för läkarnas misstags filosofi  ......

 

Jeanette Andersson här ert misslyckande som blev mitt liv ....

 

Men vad bryr ni er om de ? jag har ju fått stämplen ångesten är mitt hem ...

 

Gå i KBT  o ta lite ssr preparat , så får vi se vilken läkare som finns kvar .....

 

Sjukvården har blitt mitt senaste liv , förnedring och dumma ord detta är mitt nya liv  .......

 

Bott på akutens väntrum , med en stämpel att vara dum.....

 

En inbillningsjuk typ som kommer tbx för hon tror hon är så sjuk .....

 

Ger  inget idag för  dessa otrygghets moral ......

 

Få en stämpel på fel diagnos , det är väl det lättaste för en läkare förståss ....

 

Idag måste du vara frisk för att vara sjuk annars får du ej söka akut .....

 

 

 

Av jeanette andersson - 24 februari 2014 11:28

 

Släpp min kropp ge min själ sin näring o nytt hopp ....

Den luft jag andas ut, ska frigöra ny styrka för mig ....

Luften som åter ska nå min kropp , ska vara fylld  med styrka o nytt hopp .....

Släpp ditt tag om mitt hjärta , för nu räcker det med denna smärta ....

Känn min hud len o så mjuk , fyll den inte med ditt helvetes mög ....

Låt mig få vara i harmoni , sväva på moln o känna lyckan fyllas i mig .....

 

Nu är det min tid o slut på allt lid ...

Livet är för kort så släpp nu min kropp ...

Du är helvetes verk , och min tro är på gud o inte det här ....

Bye bye o vink vink , nu ska ångesten flytta och ro flytta in ....

Ny dag nya tag , jeanette ska få det ljuva liv tbx ......  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards