Angeldust

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av jeanette andersson - 23 februari 2014 22:12

 

Natti finaste ......

Av jeanette andersson - 23 februari 2014 16:46

 

Fler o fler lider av denna operationen "gastric" som är så jäkla populär .....

Vad tänker läkarna och regeringen på ? detta hjälper minsann inte alla det har ni väl förstått .....

Så många liv som åker ut o in , lider så och kan inte behålla nåt i sig.....

Magarna krampar så och en massa operationer är de som återstår ....

Jag har själv gjort detta misstag , och mår som en skit nästan varje gång ...

Ser mina vänner o andra lida omkring ...

Smärtar och känns när man vet bakgrundens liv ....

Det som skulle blitt en bra sak , visade sig raseras i en fart ....

Ser fler o fler göra detta mot sig , knappt nån övervikt rullas dom endå in ....

En vikt som kan redas själv , har nu blitt en mode rebell ....

Jag blir frustrerad o rädd , o nu ska de sätta överviktiga tonåringar på de ...

Vart är världen på väg , nån måste ju stoppa detta innan det bär i väg ...

Operationen glädjs av vissa förståss , men alla vi andra då? 

Livet är för värdefullt , varför ska man skäras i då?

Snälla tänk er om , väg för o motgångar gång på gång ...

Detta är ingen lek , heller ingen rätt livsväg ....

Denna operation fanns ju inte förr, av en grund ....

Att hjälpa de som kräver för att få behålla sitt liv kan jag förstå ....

Men låt de andra få hjälp kämpa utan ett hemskt stymp program ....

Känslan efter är inte alltid som man trott ....

Känslorna pendlar och psyket jobbar förfullt ....

Glädjen minskas och skrattet blir dovt ....

Tänk er för drömmen kan vända fort ...

Du kan vara en av de som lider , o ångrar dig fort ...

Då är det försent o skadan är ny o alldeles för het ...

Gör inte som jag ,innan du läst o vägt allt mot varann ....

 

Av jeanette andersson - 23 februari 2014 12:00

 

Själens öga , själens port ...

Ge mig styrka ge mig hopp ...

 

Det vackra sitter som en spegel inne i oss.....

 

Och speglar sig ut innefrån oss ....

 

Ber om inre frid i sjukdom o sorg ...

 

En styrka som lyfter mig därifrån ....

 

Hör mina böner jag läser högt ...

 

Healingen som starker min trötta kropp ....

 

Änglarna kallar jag på , ber dom läka oss innefrån ....

 

Styrkan ska åter nå mig snart , tänker bli bättre för varenda dag ....

 

Ser ljuset där någonstans , tänker nå det trots mörkrets makt ....

 

Kämpeglöden ska nu affimeras fram , jag tror på ödet ska ta mig fram ....

 

  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards