Angeldust

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av jeanette andersson - 18 februari 2014 19:48

 
Frid i själen läker kroppen ....

Ro i hjärtat ökar hoppet ...

Lugn i sinnet ler åt minne ...

Starker dig så du lugnt kan följa din livs väg ...

Var aldrig rädd men va försiktig .... 

Tänk med känsla , följ ditt  hjärta ...

Men bli aldrig för blind för se det du inte vill se....

Möt dina motgångar som blir dina framgångar ...

De du ej tyckte om , le o gå stark därifrån ...

Vänner du mist på din väg , är ingen du ska sakna, de var inte värda dig 

Blod är tjockare än vatten säger de , men de som  inte fattar eller är värda det ..

Tänk på att din energi ska bevaras i din kropp ...

Ge inte av den till de som endå aldrig ställt upp ...

Du är ditt eget tempel , bygg upp det du är värd ...

Låt aldrig det rasa för denna lycka är din o det  är du värd ...

 

 

Av jeanette andersson - 18 februari 2014 14:04

 

Att finna styrkan är inte alltid så lätt ..

Att finna kämpe glöden inom dig ,o din rätte väg ...

Att finna svaren på de frågor du har ....

Är inte alltid lätt men ett måste anser jag ...

Du genomgår massa tunga val i ditt liv ...

Du får ta många svängar för att verkligen nå dit ...

Tills du finner lyckan o lugnet inom dig ..

Delar sig din väg ganska mycket kan jag säga dig ,,,,
Men ge aldrig upp , för det sista som ska lämna oss är vårt hopp ..

Vi föddes till denna värld , för dom visste vi skulle reda de ....

Kämpa vidare trots mörker , för längre fram väntar ljuset åter ...

    

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards