Angeldust

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av jeanette andersson - 1 februari 2014 17:28

 

Vägen till Shambala  vill jag vandra varenda dag ...

Vägen till lyckans himla port , där jag mediterar mig bort ..

För att möta änglarnas kraft , och få svar på de frågor som jag haft ...

Denna lyckan finner du sån otrolig harmoni , finner lugnet djupt innåti ...

Resan började där för mig , o ett lugn svärmade runt i hela mig ...

Detta ställe passerar du kärlekens bro , vattnets yta speglar din hud ...

Hand i hand med jesus vandrar man upp , till den magiska stora port ...

Öppnar dörren o vandrar in , till världens finaste magi ...

Skivan jag har gjort med detta kan du följa med , njuta o finna svaren inom dig ..

Min röst följer dig steg för steg , tills du i tysthet söker svaren änglarna dig ger .. 

Denna skiva o meditation är så stark det kan du tro ... 
Shambala min käraste himla stad , du varmer mitt hjärta med stort välbehag .. 

Snart ses vi igen tilsammans är vi den stora kärleken ... ''

Magi skapar vi där , o tryggheten den finns verkligen här ....

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards