Angeldust

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av jeanette andersson - 4 februari 2014 19:29

 
Bara på en sekund hade allt nått sitt slut ...

Allt blev så tomt , hur ska vi klara oss nu ....

En av  er försvann men ganska snabbt tog ni varandras hand ...

Vandrade till vårans himmels land ,lämnade oss ensamma här ....

Älskade mor o far hoppas ni funnit lyckan ovan där ...

Saknaden fyller våra hjärterum ,tomheten slutar aldrig gro ...

Hoppas ni funnit lyckan på nytt o är stolta över oss för de vi åstadkommit nu ...

Saknaden efter er är så stor , minnena förvarade för evigt o kommer aldrig  raderas ut ...

Många frågor man ju har , men jag vet att innerst inne finner jag de svar ...

Önskar jag kunde få ha er här igen men jag vet det är en omöjlighet ...

Brukar besöka våra barndomställe då o då , känner ni alltid finns med oss just då...

Mor & far jag vet ni ser min lyckai mina barn , barn barn ...

Ger min famillj all den kärlek jag har kvar ....

Vet ni är stolta över min familj för den är verkligen den finaste som finns ...

Valet av mannen jag har, tror jag ni var en del av från där ....



Älskar o saknar er ...  

 

Av jeanette andersson - 4 februari 2014 19:18

  

Tårarna tar aldrig slut ...

Dom kan vara glada men även så fulla av svek ..

Sorgsenhet eller ensamhet ...

Tårarna så känsliga och endå lyckliga ...

Glädje tårar som faller ner , skrattet som lyfts med de....

Tårarna tar aldrig slut , o samlas till de får komma ut ...

En lättnad att låta dom falla ner ....

En o annan blockering löser upp sig ...

Var aldrig rädd för att fälla en tår ,det visar din styrka djupt innefrån ...

Tårar betyder så mycket för både kropp o själ ...

Så låt dina tårar fylla din kind , du är aldrig ensam ...

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards