Angeldust

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av jeanette andersson - 22 februari 2014 18:41

 

Vill finna glädjen o den inre harmonin ....

Vill bli frisk och glad o finnas för min familj ...

 

Vill bli kvitt svagheten som byggt sitt bo.....

 

Vill finna tilbaks till mig själv igen för jag saknar hon ...

 

Finna styrkan som var en del  av mig o åter få tbx den ....'

 

Min kämpeglöd har så många gånger brunnit ut ....

 

Ibland förstår jag inte hur jag orkar stå ut ....

 

Men att inte kämpa är att sakta dö ut ...

 

Så jag försöker trots  det just nu känns jävligt surt ...

 

Skär aldrig i er underbara kropp , det ger "men" & du får


  en  väldigt trött kropp ....

 

Känslorna blir rubbade och det är  hårt , att inte längre 

 

kunna styra din nu förändrade kropp ....

 

Det handlar om att vara som du är ..

 

tills den dagen du är för  sjuk för att säga nej ....

 

 

Tills dess var nöjd med det du har ...

 

Den gåvan var menad och ska glädjas av varje dag ....  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards