Angeldust

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av jeanette andersson - 21 februari 2014 21:33

 

Av jeanette andersson - 21 februari 2014 21:15

 

Ett minne en saknad ...

Få känna min kropp komma tillbaka ...

Var finns du ? har hashimoto tagit över hela du ...

Tänk att kunna dra nåt över  sig för att må bra ...

Få dig bort från mig ,o allt lidande du orsakat mig ...

Jag kämpar varje dag men mot lagar o deras jäkla moral... 

Läkarnas inkompetent och ett plåster för dåligt behave ,,,

Vad tror ni om oss ? vi vill vara friska o få ett jäkla hopp ..

Inte sitta i daglig karusell ,och vara totalt utmattad o sad ,,,

Vakna nu läkemedels industrin , ge oss medecin som hjälper till ...

Inget syntetiskt jävla skit , det kan ni äta i er egen morgon fil ...

Ge oss nåt nu så vi får vårt liv tbx , sluta ge oss en spark där bak ...

Ut ur sjukhus dörren var gång .. små skrattandes går ni sedan därifrån ...

Hashimoto släpp ditt tag , ge mig nu vårt liv tbx i en fart ...

Läkarnas dåliga stil behöver vi inte vara med om en endast dag till ...

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards