Angeldust

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av jeanette andersson - 19 februari 2014 10:00

 

Vet snart inte vem som är vidrigast ...

Yrsel o alla hemska symtom ...

eller alla vidriga läkare utan hjärna förståss ...

Låta oss gå så här , utan ens  en känsla o förståelse är bisart ...

Att ej kunna  vara uppe o gå , göra sina dagliga sysslor det är precis så ..

Jag vill ha rätten till ett bra liv , inte behöva känna så här en endaste dag till ...

Önska idag hela läkar kåren fick känna detta som jag ....

Regeringen och deras pack , så hade det väl skett under jag svär ....

Det finns ingen rättvisa idag , och jag känner noll trygghet hos nån av er ...

Att själv behöva lära sig era misstag , är beviset på hur korkade ni i verkligheten är ..

Och hur ni skiter i hur andra mår ...

Hur kunde ni välja detta yrke då? 

Har ni inte minsta skyldighet , att patienten ska känna  trygghet o få hjälp ..

Ni bara släpper oss och bryr er inte om mer än era prover för att slippa oss ...

Denna sjukvård har blitt som mardröm för alla oss ....

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards