Angeldust

Alla inlägg under januari 2014

Av jeanette andersson - 1 januari 2014 17:06

 


Ny sida i ens liv , vänd den o fyll den med kärlek o energi ....

Skriv ner den med varme o sympati , ge av din kärlek här uti ...

Dela din varme o sprid lycka åt en & var ...

Låt ingen få vara utan denna lyckan hoppas jag ...

Alla är värda det finaste som finns ...

Och jag hoppas detta året fylls med glädje o harmoni ..

Låt inga få leva utan mat o tak , skänk av allt det som ni har ...

Alla kan vi dela av det vi äger o har , för att andra ska glädjas o må bra ...

Må detta året bli den första delen av ett underbart glädjande liv ..

Fyll ljus o kärlek i vår kropp o bringa ny energi ....

Jag önskar alla ett underbart liv , jag ber för det ska finnas för alltid ....   

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards