Angeldust

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av jeanette andersson - 26 januari 2014 21:46

 

Skit sjukdom  evigt lidande ...

Tänka positivt , kämpar vilt ....

Se fram trots allt känns  svart ...

Lidandet tar mer än nog på min tolerans ...

Fucking läkarna jag har fått nog av eer nonchalans ....

Utan er hade jag ej vatt här ...

T.o.m döden är snällare än vad ni är ..

Skära ut o ta  organ , tänka efter det var ju jävligt bra....

Förstöra liv strö dom vilt omkring ....

Det börjar bli varje läkares filosofi ...

Ställa fel diagnos men det varju bara mitt liv förståss ....

Vad är jag i den obehandlade värld ....

Anmäla är ett måste vården går skrattande  förbi ...

Medan vårt liv leks med o andvänds i deras joke maskin ...

Av jeanette andersson - 26 januari 2014 11:18

 

Änglar jag mötte er i natt ... 

Ni gav mig budskapen o en ny  kraft ....

Jag förstod vad drömmen innebar ,,,

Ni gav mig ett sätt att känna av ...

Inte någonsin ge upp ...

Änglar jag vet att ni finns för oss ....

Ni når inte fram så därför sågs vi denna natt ...

Jag måste släppa in er lite mer o tro på en magi i denna grymma  värld ...

För ni kan hjälpa mig om allt jag er frågar och  ber ...

Ni finns för alla o en var , vi måste bara släppa er nära hjärtat varje dag ...

Jag är så tacksam o så glad ...

För denna dröm gav mig nytt hopp som jag ska tänka på varje dag ...

 

För ni finns där o lyfter mig upp ...

Trots min trötta sjuka kropp ...

Jag ska kämpa o komma tbx ...

Jag ber er fortsätta visa er kärlek varje dag ...

Älskade änglar nu är det en ny  dag ...

Denna ska vi fylla med kärlek o ängla kraft precis som ni sa ...

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards