Angeldust

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av jeanette andersson - 17 januari 2014 12:06

 

Trodde du var en ärlig själ ...

Ville dela den med mig ...

Men det visade att jag hade fel ...

Du bedrog mig ...

Allt de jag trodde vi byggt upp , rasade o drog ner mitt hopp...

Jag känner en sorgsenhet ...

En lycka som bara var ett spel...

Att smyga o inte vara rak ..

Är en enorm svaghet tycker jag ...

Jag uppskattar ärligheten mest ..

Trots den kan smärta och få dig ledsen ...

Men den starker alla band ..

Istället för fälla allt ...

Bara på en sekund , kan allt rasa för nåt så dumt ...

Ärligheten är mitt liv ...

Låt mig få finnas i detta o inte runt omkring...

Få mig finna min ro igen ...

Lyckas tro på livet o dess ljus igen ...  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards