Angeldust

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av jeanette andersson - 14 januari 2014 22:31

 


Ge oss kraft ,låt båten nå sin hamn ...

Låt vågorna vagga oss i ro ...

Låt oss äntligen finna vår tro ..

Ge livet den mening vi är värd ..

Ge oss hälsan för det är nog dax ...

Låt havets brus ge oss inre frid...

Låt oss få mjukt följa med ...

Havet så mäktigt och vilt ..

Jag vill känna dens vind smeka min kind ...

Ge oss kraften att ro drömmen i hamn ...

Ge av din kraft för den behöver vi här...

Låt mitt liv få vara nära dig ...

Höra ditt brus är balsam för mig ...

Bo nära ditt underbara ljud ...

Är bra för både barn o djur ..

Älskade hav en dag , ska vi förenas intill ...

Höra dig skvalpa varje dag intill ...

 

Av jeanette andersson - 14 januari 2014 22:22

 

Änglar ge mig ett tecken , visa mig vart jag ska ro min färd ..

Är jag på rätt väg , eller ska jag vända om ...

Ge mig er vinge , låt mig följa med..

Låt mig känna trygghet , styrkan som ni mig kan ge ..

Jag vet ni finns för oss ,ge oss ett tecken o vi följer er ..

Låt oss dansa på de duniga mjuka moln ...

Låt oss träffa våra käraste som väntar där ovan på oss ..

Ge oss lugnet i vår själ , finna bot på sjukdomar o det tunga ..

Änglar jag vet ni för oss finns ,nu ber jag om ro o frid ..

Lycka o harmoni , framgång och evig lycka för oss nu ...

Änglar visa er nu , vi ber o väntar på er här.....  

Av jeanette andersson - 14 januari 2014 11:34

 

Att aldrig bli nöjd är ju inte direkt nån inre frid ...

Att inte känna lycka med det man har , får den andre att känna en tyngdhet o inget välbehag ....

Att njuta av lyckan man runt sig har , ger mer av det goda det vet jag ...

Att inte såra och  bedra , är en sann livsläxa anser jag ...

Så länge man ej känner lycka o harmoni , 

Då är det dax  att förändra o känna in ...

Vad vill du med ditt liv här o nu? 

Gör drömmarna sanna här o nu ...

Det är detta livet du har just nu , så varför inte leva detta lyckligt o fullt ut ..

Ge livet en chans , trots att det inte är en så enkel match ...

Le och njut , förändra så du får lycka till slut ...

Livet är för kort , för att inte förändra o njuta förståss ...   

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards