Angeldust

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av jeanette andersson - 31 januari 2014 18:35



Min älskade dotter sjunger för mig o ena sonens kamp med sjukdomar ... underbar är hon älskade gumman <3

Av jeanette andersson - 31 januari 2014 15:05

 

Släpp ditt tag låt mig va .

Jag ska kämpa mig fri trots ditt grepp din beast ..

Jag är starkare än du tror , så låt du ditt hat få gro ...

Men min kropp är ett ljus som aldrig någonsin ska brinna ut ...

Jag tillhör den ljusa sidan inte din ...

Jag sänder kärlek som släpper mig fri ...

Från ditt grepp som är mörkret själv ...

Ska jag snart krypa ur ....

Du tog tag om mig när ångesten kvävde hela mig ..

Men vad du inte vet är att det var inte mitt fel ...

Jag är snart tbx o då slåss jag tbx, o utplånar hela dig ...

Din tid är snart slut o min är början på nåt ljust o fint ... 

Min tro är för stark , så din  kraft går inte här alls ... 

Bye bye din beast låt lågorna få ta sitt tag om dig ...

Där hör du hemma o där är ditt bo .. 

Jag har mitt i himmelriket på vår jord ...

 

 

<3

Av jeanette andersson - 31 januari 2014 14:57

 

Är jag stark eller är jag svag ? ..

Är tankarna rätt eller fel ? 

känslorna pendlar upp o ner ...

Ärlighet är det starkaste ord jag vet ...

Vill jag eller vågar jag utman detta mer ? 

Kan jag lita på de? ...

Känslorna pendlar ganska fort ...

Men man måste ju snart få  ro...

Är detta mitt liv här o nu ...

Eller den framtid som väntar mig ? 

Djupet av tankar o känslor blandas vilt ...

Undrar om det blir en rätsida i all skit .... 

Av jeanette andersson - 31 januari 2014 10:07

 

Kraft det visar i alla  fall indianerna det fanns ...

Dom kämpade för de som var deras ...

Levde för att stötta de sina ....

Örterna var deras healande egenskap ...

Deras räddningar när nån var svag ....

Danser o sång som stärkte deras inre var deras ritual...

Riktiga krigare o överlevare anser jag ...

Friheten var deras paradis ...

Men inte ens dom fick leva fritt ...

Utan  deras hem brändes o liven togs ...

Av avundsjukan o dess hemska kropp ...

En rädsla att aldrig  känna sig trygg ...

Så fick dom leva o  åter leta ny by ...

 

Avundsjukan o dess mörka energi ..

Fanns tyvärr redan på denna tid ..

En stam av varje  det fanns ...

Men ingen levde i trygghet nånstans ...

Ett liv av rädlsa o obehag , vakna nätter o massa obehag ,

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards