Angeldust

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av jeanette andersson - 13 januari 2014 12:33

 

Ett land som ligger varmt om hjärtat ....

Kanske jag en gång bodde där ...

Det kändes som hemma ,jag längtade aldrig tbx ..

Jag ville bli kvar , något kändes så rätt ..

Nu när jag åter är hemma känner jag mig  vilsen och ledsen ..

Vill njuta i varmen med hela min  familj , leva bland palmer och lugnet --

För mig är Sverige stressigt o otryggt , bara massa måsten ..

Här  var det lugnet , ron fann sigi kropp o knopp ...

Jag lämnade en tyngd av saknad i detta varma land ..

En del av mig stanna kvar ...

En dag ska jag finna  ro i varmen för alltid ...

Värken fanns ej där ..mina leder var som när jag var 20 ..

Att vakna upp o se solen vandra längst bergen var en himmelsk upplevelse ..

Att få äta god gemensam frukost på altanen med min älskade familj ..

Få bada när man vill,leka o busa o bara njuta ..

Detta är livet ...

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards