Angeldust

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av jeanette andersson - 22 januari 2014 11:10

 

Solen är lyckan för mig ...

Den ger mig kraft att kämpa o se ....

Den smeker o ger min kropp en ny kraft ..

Den styrkan jag ibland inte trodde  fanns ....

Att få känna sanden silas mellan mina tår ..

'Få höra bruset från vattnet susa o brusa så ...

Detta är magi för hela mig ..

O jag önska känslan fanns var dag hos mig ...

Detta är min dröm tro mig ...

En  dag blir det flytt till fjärran land ...

Få känna lyckan omsluta hela mig ...'

Bo nära strand o hav , njuta av livet det vill jag ...

Så ta mig bort med mina kära , låt oss få njuta loss ...

Leva bort från all press o stress , njuta o bara leva utan nån tristess ...  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards