Angeldust

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av jeanette andersson - 30 januari 2014 22:14

 

Give me love ...

Give me peace...

Give me strengh ..

give me blessing ...

All this at the same time , please god give me that ...

 

Now its time to change my life ...

Now it´s time to pray , i look up and see your face ..

Please listen to me , i am right here ...

 

My life is in your hands , please take mine ...

I race my hand up to the  sky ...

I feel your hand next to mine ...


This is a new start this time ....

 

 

Av jeanette andersson - 30 januari 2014 18:09

 

Har nu blitt försäljare till detta underverk ...det finns vissa saker man bara fastnar för som man vet är ett under .. inte nog med detta så om man går på detta själv får ett barn / kund äta detta gratis 3 år upp till en ålder av 21 år ...


Jag som är gastric bypass opererad o inte får i mig så mycket näring är detta en sån lättnad ... räddad mitt i min trötta jag ...

 

Detta är enormt nyttigt för alla , blodsockert stabiliseras , insulinet stabiliseras ...kroppen får näring ...vi kan inte få i oss alla bär,  frukt , grönsaker en kropp behöver per dag ... 
Så detta är perfekta lösningen ... 

Sötsuget minskar orken ökar ..för mindre barn är det lättare tabletter .. från 12 och uppåt är det kapslar ...

jag håller på mig lära mig allt om detta men jag kan säga detta  mirakel har väckt hela mig .. nu är där en mässa i stockholm som ni ser ovan 

ta med dig någon du vill uppge det till mig på hotmail : jeanette331@hotmail.com  anmäl hur många ni blir ... så kommer ni in gratis i mitt namn ... passa på ni kommer inte ångra er en sekund ... 

Av jeanette andersson - 30 januari 2014 09:17

 

Magi den finns o är  sann ...

Bara se på denna bilden så dras du med ...

Lyckan visar vägen som ska ta dig fram ...

Tvivla aldrig utan följ den vänd inte om....

Framåt ska man alltid gå ..

Backar du får du börja om från början endå....

Livet är en tuff skola minsann ...

Men ge inte upp då misslyckas man starkt ...

Var  stolt för den person du är ..

Du har fått en massa uppdrag så ge aldrig dig ...

De saker du misslyckats med blir din styrka jag lovar dig ...

Gå med huvudet högt på din väg , men glöm inte att vara ödmjuk trots de ...

Var alltid varm o öm så kommer du få en massa beröm ..

Lev här o nu livet ska vara underbart om vi  så ska ro till ändens slut ...

Av jeanette andersson - 30 januari 2014 09:02

 
Sänd mig styrka o kraft ...

Ge mig kraften som jag en gång haft ...

Låt mig känna harmoni och lyckans arom där i ...

Den där magiska känsla o en otroligt bra hälsa ...

Ge mina barn o barn barn den högsta lycka ...

Skydda dom o låt deras liv bli smyckat ...

Hör mina böner o viskningar till er jag skickat ..

Dom är fyllda med önskningar o medelande till er ...

Låt mig andas in styrka o livets underbara harmoni....

 

Tänker inte mera krypa för att få hjälp ...

Jag är bara en nummer lapp o nåldyna o en jäkla test ....

Läkarnas totala inkompetent har fått mig odrägligt trött ...

Nu ber jag till högre makt för där finns svaren o mer hjälp minsann ...

Ska ta mig utomlands söka en duktig dam där ...

För i detta land finns det ingen kunskap om detta alls ...

Jag tänker be o ej ge upp , för min styrka ska tbx i denna kropp ...

Jeanette har redan legat ner , för att läkarna har fått mig dit jag lovar er ...

Men nu är det bra minsann , nu ska det bli ändringar och anmälningar o jag börjar redan idag ......

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards