Angeldust

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av jeanette andersson - 29 januari 2014 10:26

 

En magi den måste vi skapa djupt inne i ...

Hjärtats rot behöver en mjuk  livs stil ...

Att rota runt och ändra vår kropp ...

Är inte bra det blir total stopp ....

Vi föddes med alla organ , det går inte att mista ett från det blir olag ..

Vi ska stolta växa upp för  detta är ju vår skapares  konst ...

Att ändra och inte vara nöjd, blir vi av läkare puffade till ...

Men vad händer i kroppen efter det ? de såren läker aldrig mer ...

Läkarna plåstrar och syr igen ...

En skadad stympad kropp så sårad o rädd ...

För varje del mister du en del av dig ...

Att ändra för att det var ett lätt beslut , istället för att kämpa känns absurt ...

Idag görs dom för att slipa till det lilla som fanns ...

Vad blev kraven av detta är ju sjukt minsann ...

Pengar är vad som hägrar i denna värld ...

Nu kan man göra gastric för det tycker regeringen är en säker grej ...

Vad vet dom om de som opererats o mår skit ? 

Och läkarna efter denna operation bryr sig inte ett skit ...

Depression som ligger nära till hands , för ät begären inte läktes innan det här ....

Det fotas med glädje förr o nu , men åldern syns ju mer till slut ...

Det går för fort och  huden  hinner inte med förståss ....

Sen väntar knivarna igen för att skära bort lite lös hud efter de ...

Brösten ska lyftas upp , o till sist har du en annan kropp ...

Gud vad stolt du blir minsann , nu gäller det inte töja ut alls ...

Detta går åt huvudet på en del , de svälter sig mer än att köra en nyttig diet ...

De ökar inte sina mål alls , utan äter som ingen mat fanns ...

Jag läser många lyckliga inlägg , men bakom det hur känns det ? 

Att lyckan infinner sig i det yttre är ju fel , det måste ända in i hjärtat hos dig ...

Glöm inte bort vem du är , den du en gång faktiskt var o är ...

För er som inte gjort det än , kolla för o nackdelar o se om ni klarar det själv ...

För denna operation ,tar bort glädjen för en del av oss ....

Ett ingrepp i en buk , kan få jobbiga me´n till slut ...

Där sitter känslorna i , o  rubbas de då kan det bli ett känsligt slut ...

Tänk på vad jag sa , jag är en av dom som inte mår bra ....

Detta ingrepp är större än man tror , och känslorna blir sårade det kan man först inte tro ...

Jag saknar min gamla kropp och magsäcken förståss ...

Vill bli mig själv men då är dom inte tillgängliga jag vet....

betalar jag själv , finns det nog en som kunde gjort de ....

Så tänk er för , innan ni låter kniven nå er nu så fina kropp ....

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards