Angeldust

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

inser ..

Av jeanette andersson - 28 januari 2014 11:07

 

Var rädd om vår värld , skänk den varme o  glädje på vår färd ..

Livet  är en tuff resa vi gör , o vi skadar en hel del i vår enorma atmosfär..

Allt utsläpp vi gör, skadar hela vår fina värld ...

Så tänk på dra ner på de som faktiskt gör stor skada  o stor osäkerhet ...

Jag varnar om vår jord försöker göra mer nytta än jag gjorde förr ..

Svårt att förstå allt som gör oss illa ,

Men med en liten förändring från var o en , blir det en stor förändring det lovar jag er ...

Ber ofta det gör jag , kanske inte varendaste dag ...

Men ofta lägger jag en bön , och försöker få den hörd ...

En önskan om förändring på vår jord , en demokrati som aldrig ens förr blitt hörd ..

Politiken är lönslöst att försöka ändra på , de lyssnar inte på nån endån ...

I deras värld skapar dom lögner som ska dra oss till fel hamn ..

Det ska låta så bra men det blir bara värre o värre anser jag ...

Fler o fler fattiga det blir , arbetslösheten ökar i takt med allt de ...

Dom lovar oss nya tag , men det har inte skett sen det inleddes anser jag ..

För varje omval blir det nya hemska krav , lönerna ökas skarpt för de själva ingen annan får en chans ...

Jag känner större oro denna gång , vågar inte ens tänka på vad dom smider för plan utanför oss ....

Vi är bara något i deras värld , vad gör de om vi är utan jobb o tak ...

I denna värld vi lever i ,borde det inte ens få finnas till ,,,

Att människor fryser ihjäl ,försöker finna hjälp o stöd ...

Inget dom lyssnar på , när dom sitter med sin feta entrecote...

Dom feta löner har spelar golf och har  väldigt  stora begär ...

Bryr sig inte om svenssons ett jäkla dugg .....

Ber om en förändring o lite jämnställhet , men jag tror o vet det redan är försent .. 

En flytt till annat land ligger nog närmast oss minsann ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards