Angeldust

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

please ---

Av jeanette andersson - 15 januari 2014 21:37

 

Gör mag operation sa min läkare o log ...

Den kommer ge ditt liv tbx o en hälsa som blir helt underbar ...

Jag lämnade återbud fyra gånger till jag till sist tog det stora beslut ...

På Krianstad sjukhus lämnade jag mitt friska liv ...

Till ett helvete byttes det ut ...

På en timme var allt upp o ner , ulkade o kunde ej må mer skit än de ...

Kräkas var ett minne blått , där satt jag ulka o illa måendet var verkligen på topp ...

Denna yrsel och extrema kräkreflex , och med en ny opererad mage var detta minskäl inte så lätt ...

Läkarna hade bara berättat de positiva minsann , men jag förstod genast detta var inte alls sant ...

Jag var en av dom som skulle få gjort någon kontroll ...

För att göra denna operation måste grunden vara en  viktig del i deras jobb ...

Men pengarna hägrar för dom brett , o regeringen tror detta är lösningen ...

Men alla mår inte så bra , denna omställning blir för mycket o där är jag ...

Den lycka som verkar sitta i skönhet för en del , sitter i hjärtat hos mig ...

Yttre är inte skönheten i sig , jag gjorde det för jag skulle bli en frisk tjej ...

Men läkaren förstod för sent , att detta med vikten var inte mitt värsta problem..

Med en sköld körtel så sjuk o så stor ..

Påverka det min vikt mer än de kunde tro ...

Så då kom nästa geniala idé ..

Vi tar bort sköldisen så blir allt så bra sen ...

De kilona som jag hade rasat ner , blev ett minne blott det kan jag lova er ..

När dom operera bort den körteln på mig , vände det o vågen fick sig ett spel ...

Operationerna krockade så bra , medan läkarna inte kommunicerade o vad fick jag? 

Jo två operationer som tog mitt fina liv , kapslade in det och nu mår jag mest skit ...

Men vad gör det enligt läkarna? de tjänar ju o har det så bra ..

En patient här o en där som ej mår  bra , då trycker vi på nästa nummer o glömmer det där ...

Ledsen i en förvillad sjuk kropp står jag kvar , mot vården är jag en myra på ett bergs topp  ,,,

Vakna upp sjukvården vi är många som fått dålig vård ...

Massa anmälningar verkar inte få er på fall ...

Ha lite empati o sympati , annars kunde ni lika gärna jobba på sj ...

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jeanette andersson - 11 oktober 2018 17:01


    Min älskling min själs vän  Mina drömmars man min framtid  Är så lycklig jag dig fann ..vi är förenade i evighetens famn   Denna kärlek är som en saga men så sann Den ska fylla våra livs sidor med det bästa varje dag jag ska ge d...

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:56

https://www.youtube.com/watch?v=bF5PHyEnt9g

Av jeanette andersson - 25 februari 2017 21:30


  Tbx med bloggande o tänker mig att påbörja en bok om det <3 Är en kvinna som är myket mediala o älskar desssa gåvor jaga hjälper många med både ande kontakt o medial vägledning helaing mm .. är även djur kommunikatör .jag kommer här skriva en m...

Av jeanette andersson - 16 september 2016 18:38

  Min älskade svärdotter min fina vän Så stolt över dig ich ditt evigt kämpande Idag har du lyckats helt , denna tiden var värt det och lyckan lyser om dig ..När jag såg dig denna dag , Du kom ut med en frihet och en framtid så klar ..Lyckan att se ...

Av jeanette andersson - 15 september 2016 12:09

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards