Angeldust

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av jeanette andersson - 16 juni 2014 09:38

 

Varför ska allt upptäckas i efterhand ...

Varför kan du inte bara vara den du är....

Inte visa de sidor man inte trodde fanns ...

Utan vara den person du visade för mig ...

Vill ej upptäcka mörkrets baksida nåt mer ..

Det är dax för mig att ändra på de ....

Vill känna en lojal och trogen kommunikation ...

Annars är detta bara en tid att slösa som jag vill komma ur ...

Vi lever bara ett liv , då är det viktigt att känna lyckan sprida sig ...

Att prata med en som bara tittar bort , suckar och tycker inget är fel han gjort ..

Lägga över det på andra  det går bra , men att denne blir sårad känns det verkligen bra ? 
Att ta sina egna fel och ändra dom , krävs  en stark förståelse för de förståss ...

Inse att inte alla andra bara gör fel , utan att även du är inräknad det kallas styrka bara det ...

Att tycka och ändra det som redan  skett ...

Sårat och satt ett ärr i hjärtat hos din vän ..

Kan man inte göra om och om igen ...

En dag kan det vara alldeles för sent ....

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards