Angeldust

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av jeanette andersson - 5 juni 2014 21:35

 
Satt hos läkaren en dag ...
När plötsligt där vandrade in en man där ...

Mitt hjärta krampade till , kändes som luften ur mig gick ..

Att få se denna man som liknade dig min älskade far ..

Gjorde såren större än vad de redan var ....

Men du var alltid med mig när jag var sjuk ...

Du lämnade inte ens min sida för en minut ...

Följde denna man ,stackaren tyckte nog jag var en redig nötta ...

Men att få se dig kliva in , var väl en dröm jag önskade skulle slå in ...

 

 

Se en som liknade dig så ....

Kändes i hjärtat och jag fällde en tår ...

Ville inte tiden skulle ta slut ...

Men läkaren kalla på mig till slut ..

Din dubbel gångare försvann ...

Och kvar fanns bara lilla jag ...

Tomheten av dig är  tuff ...

Pappa lilla jag saknar dig varendaste dag ...

Du var min bästa vän och far ...

Förstår inte varför  de kunde låta dig få vara kvar ett tag ...

Vi behövde dig , men du ville vandra och ta mammas lilla hand...

 

 

Hoppas få se dig en dag ...

Bara få se en skymt av dig skulle göra mig så glad ..

Hjälper andra ta kontakt ...

Men mina egna kämpar jag med än i dag ...

Hälsa alla älskade lille far ...

Hälsa hur saknade och älskade ni är ...  

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards