Angeldust

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av jeanette andersson - 4 juni 2014 14:58

 

Att inte veta var ni exakt finns ...

Att inte få se er och famla blint ...

Saknad som aldrig får ett slut ...

Tankarna som bara breds ut ...

Kärleken som lever kvar ..

Minnena som i hjärtat finns kvar ...

Var finns ni ovan oss ?...

Jag önska så jag fick hälsa på en kort stund ...

Säga det jag aldrig hann ...

Få ta er i min famn ...

Mina älskade änglar ovan där ..

Ni  hämtade dom för tidigt här ...

Vi behövde en längre stund ..

Vi hann inte uppleva den tid vi borde få ...

Saknaden är enorm ...

Tomrummet bara fylls på....

Älskade mor och far ..

Ta hand om min ängla dotter varje dag ...

Älskar er så ,ni finns för alltid inom oss ...  

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards