Angeldust

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av jeanette andersson - 6 juni 2014 22:07

 

Låt vattnet smeka ditt inre ..

Känn dens rena doft ...

Känn hur allt bara rinner av dig ...

Fyll på med renhet låt styrkan nå din kropp ...

Låt allt de lämna ,som inte behövs  och tynger dig så...

Låt ljuset fylla din nu så våta  känsliga kropp ..

Ge plats åt kärlekens våg...

Du blir lätt och flyger som på små söta moln...

Kroppen behöver rening , vård och empati ...

Den behöver förståelse och kärlekens magi ...

Ge den utav detta , och låt tyngder ge sig av ..

Detta ger stopp i flödet ,och inget vackert kan  ta fart ...

Se livet som en gåva ,lita på dig själv ...

En dag lyckas du och lyckan infinner sig åter igen ....

Njut och le av lycka , lämna allt de som tyngt dig någongång ..

Ty livet är för kort , så njut medan du verkligen finns här och har chansen innan din kropp ska åter vända till en annan atmosfär ....  

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards