Angeldust

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av jeanette andersson - 11 juni 2014 10:36

 

Att få barnbarn en kärlek så stark ....

Du glädjer mig och ger mig så många skratt ...

I allt det tuffa & i min sjukdom ....

Speglar sig din lycka så jag glömmer allt runt om...

Älskar din pappa ,mamma och mina andra älskade barn ....

Niclas som du älskar precis som jag ...

Du lyser upp vårt liv så mycket älskade påg....

Du ger kraft åt oss , och gör livet till glädje för oss ...

Älskade lille Liam vår påg.....

Tack för du landade så tidigt hos oss ....

Änglarna släppte dig fri , och du valde oss i ditt liv ...

Denna gåva från dom , var det bästa som kunde hända oss ...

Farmors älskade lille påg , du är ljuset och lyckan för oss ...

Inte en dag går utan ditt glada leende hos oss ....

Den lyckan kan inte ens i ord beskrivas för nån ....

Du är så älskad lilla älskade påg ...

Kommer finnas för dig och kämpa i vått och i torrt ....


Farmor älskar dig   

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards