Angeldust

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av jeanette andersson - 8 juni 2014 19:54

 

En tuff värd , en snedvriden syn ...

Läkar missar och deras drog ...

Men jag ger inte upp , tänker kämpa utan dom....

Sjukdomen tär och syns utanför ...

Så väl som innanför .....

Men jag lär mig leva med en sund attityd ...

Ger mig kropp ett nytt hopp ...

Mat som tas nyttigt upp ..

Bort med gluten och med  flour ..

Basar med vitamin och lite sånt ...

Så har jag redan kommit längre än under läkar vård ...

Ger inte nånting , för vår satans s.k vårdgaranti ...

Ett packe nötter är vad dom är ...

Som tror jag går på deras omogenhet ...

En At läkare varje gång , som precis ut ur blöjan kom...

Detta är så det är , och de frågar vad jag gör där ??

Jag undrar desamma , och tycker du kan gå hem till din lilla mamma...

Sitta på en position där jag ska vara under din idioti vård ...

Känna mig rädd för din okunskap och min vetskap ...

Och dina frågor som jag ska ge svar???

Vad är du komma in ,sitta där och bara le och inte kunna nånting ? ...

Fråga lite nonchalant , som om jag inte ens där fanns...

Skicka mig hem ,med en sjukhus stämpel och ett hat ...

Ta mina pengar det går bra , men göra möda för ert jobb, det finns minskäl inte idag  ..

Sitta  framför mig en liten påg, som kan mindre än mig vad fan är detta för vård?...

Få ta mitt liv i sin hand ,vad är detta för jäkla värd ? 

Ta hand om dig själv , fullfölj läkar utbildningagarna ...
Låt min kropp få va ,tills du har rätten att ställa diagnoserna ..

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards