Angeldust

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av jeanette andersson - 3 juni 2014 15:35

 

Flytten gick bra , en massa jobb men glädjen kom snabbt ..

Kvällen kom tröttheten slog på ...

Svärdottern och jag satt oss och mös ..

Trädgården  och vindarna fångade och huden den rös  ...

Resten var iväg , vi skrattade och mös en stund så där ...

Jobbet kallade  igen , möbeltassar var ju älsklingens måsten ...

Lagen blev så ,svärdottern började på lampan då ...'

Böjde mig ner med en liten bit mat i min mun ...

Satte den på tvär ,  fick ingen luft alls jag svär ..

När jag trodde tiden var väck , kände jag  hjälpen från ovan  dom sänt ..

Plötsligt flög  den ut med en fart ,andningen kom igång sakta & jag var så svag ...

Hjälpen dom  gav mig denna dag , är mer värd än något i denna värld ..

Tiden medan ingen luft fanns ...

Tänkte jag på familjen som jag håller så kär ..

Jag kan inte ens förstå hur jag lever idag efter denna kaos ..

Men lyckan att få en andra chans , är otrolig och jag är evigt tacksam mot dom ..

Älskade änglar ni hjälpte mig tbx , trots jag kände jag skulle falla ihop och lämna allt det här ..

Jag är evigt tacksam och grymt glad ...

Ni är mina skydds änglar och jag tackar er varje dag ...

  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards