Angeldust

Alla inlägg den 30 november 2013

Av jeanette andersson - 30 november 2013 16:26

 

Mister du din tro får själen din ingen ro .. 

Ser du ljuset trots det känns mörkt finner du glädjen inom kort ...

Att kämpa ger din kropp stöd o en evig glöd ....

Ge aldrig någonsin upp för din kropp är ditt sista hopp ....

Hopp att få ett lyckligt liv är ju meningens filosofi ...

Du lever bara en gång sägs det gång på gång ... 

Men detta vet jag inte är sant eftersom jag har den ljuvliga kontakt ..

Med andar o änglar dygnet om vet jag att livet på jorden är bara ett av dom ...

Jag är här på jorden för att finnas till men en dag är det dax att fara hem ....

 

      

Av jeanette andersson - 30 november 2013 12:23

 

Ängel ge oss frid o ro ..låt våra hjärta få sinnesro..

Ge oss den lycka vi är värda på våran jord ..

Låt oss få vara friska o låt kärleken få gro ..
Skydda våran familj och be för den ..

Låt aldrig någonsin nåt hända de ...

Lägg din  vinge över oss ..så vi känner varmen omkring oss ...

Låt oss vaggas i din trygga famn ..känna trygghetens trygga barm ...

Ängel lova att alltid finnas där ..för vi vet svek finns inte i erat land ...       

 

Av jeanette andersson - 30 november 2013 12:06

 


Du var den jag lutade mig mot när allt kändes tufft ...

Du var min klippa i tuffhetens stund ...

Men något förändrades med dig så väldigt snabbt ..

Den person jag kände känns nästan besatt ...

Jag saknar din varme ditt glada skratt ...

Var finns du ? allt känns nu bara så väldigt svart ...

Något har tagit över den fina du var ..ersatt dig med jag vet inte vad ...

Saknaden efter ditt hjärta som en gång fans .. känns idag bara så otroligt kallt ..

 

      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards