Angeldust

Alla inlägg den 26 november 2013

Av jeanette andersson - 26 november 2013 10:30

 


På öland träffa vi denna helt underbara Robin , otroligt trevlig o varm . En kille som inte kändis livet gått åt huvudet , han inte bara sjunger underbart utan är underbar . Min dotter sjöng denna sommar på stjärnskott , och Robin uppträdde i pauserna . 

Han verkligen peppar ungdommarna , min dotter gillar han och inte minst för dom har en del gemensamt : så som mobbning men att sången gav dom styrka o glädje ,,, 
Denna mobbning som idag börjar redan i förskolor o dagis , vad är det som händer ? ska dom behöva införa skol uniform ? vad gör egentligen skolorna för stoppa detta ? 


Inget på min dotters dåvarande skola , inget när jag blev det och jag ser ingen större tyngd på detta nu heller . Jag har många gånger funderat på åka runt på skolor och prata om mobbning , men istället sätter dom  folk som inte ens blivit mobbade som ska stå o hålla föredrag inför de som blir det och vet hur det är , Ta istället de personer som själv blivit utsatta för detta , endast dom vet hur det är o käns och hur det följer med en genom livet . 

Jag blir arg frustrerad o ledsen se detta varje dag på facebook o andra sidor , dessa mobbningar som skulle utrotas långt innan dom fick en chans att gro .. Finns nån stöd grupp för detta , någon man kan besöka o få kraft från varje dag , inte dessa grupper i skolan dom kallar trygghet det kan vara som i dotterns skola mobbarna själva .. 


Alla har rätt till samma rättvisa , samma lycka samma kärlek o trygghet   

Av jeanette andersson - 26 november 2013 10:23
Av jeanette andersson - 26 november 2013 10:16

                                 

Alltid lika roligt ihop , dessa bilderna är en del av denna falijen Addams hihihi . man måste busa o ha skoj . Denna familj är den underbaraste som finns ..jag bara älskar dom så alla , önska bara sönerna varit med på lite mer bus för vi har så otroligt roligt ihop ... Min fina lilla älskade familj   






 

Av jeanette andersson - 26 november 2013 10:00

 


Trots mitt mående och tyngd finns du alltid hos mig kvar ... 
Den kärlek du mig ger känns så tryggande för mig ..

Vid min sida du aldrig viker av och din tro på oss finns alltid kvar ..

Du har en varme o en godhet så sann ..niclas heter denna underbara man ...

Du bryr dig inte om pengar o glamour ..utan låter hela vår familjs kärlek få gro .

Du är en klippa och en otroligt fin man jag är stolt som fick denna chans ..

      

  love u 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards