Angeldust

Alla inlägg den 22 november 2013

Av jeanette andersson - 22 november 2013 13:38

  

Att få se dig lida så min älskade goa son 
Med en sjukdom inte ens läkarna kan förstå 

Jag skulle vilja ge dig den sanna lyckan igen 

Att få se dig vakna upp frisk o hel igen .. 

Vill få råd att fara iväg med dig till nån som verkligen kan bota dig .

Få dig le mot denna värld som verligen varit elak mot älskade dig ..

Mamma kommer aldrig sluta be och aldrig sluta hoppas för dig ..

Och en dag finner vi lösningen som kommer  att läka dig ..

 

  älskar dig   

 

 


Av jeanette andersson - 22 november 2013 08:55



 

En tro är viktigt  i ens liv , att drömma trots det är tufft, att ha ett mål som är starkt .Att inte ge upp trots det mesta kan kännas mörkt , för när du har tankarna på det mer positiva hållet vänder det bit för bit , vi vet alla att affimationer ger kroppen kraft . 


Vi vet också att tankarna styr kroppens signaler , så du tänker till stor del är det så det blir . Så vi är en stor del i vårt eget mående trots det inte alltid känns så . När allt känns mörkt och tomt se ljuset i det mörka , focusera på detta lilla ynkliga ljus och gör det större o större  Ge det liv och ny gnista . 


Med en sjukdom som min är detta  väldigt svårt för mig men jag tänker inte ge mig , jag ska komma tbx stark o hel till min älskade familj , min äldste älskade pågs sjukdom ska jag göra allt för att finna bästa bot . Som mamma och se sina barn lida är mycket värre än något annat . Men ljuset finns lågan ska få åter tändas för alltid . 

Med en tro kan du bygga berg av en liten sten , inget är omöjligt bara man vill . Vissa saker är inte lönt att lägga någon energi på , ta istället den energi till det som gör dig gott o stark . Låt ingen energi slösas till något som inte behövs . Var noga med att ta er ut i skog och vid havet , andas in fyll er kropp med ny styrka , energi o hopp . 

börja dagen med att berömma och älska dig själv , se dig i speglen och säg varenda dag hur fin och underbar du är . Alla är vi mirakel alla har vi ett mål vi lever inte bara en gång utan varje dag . Att leva olyckligt och utan drömmar då är det dax att inskaffa det som gör dig glad och minnas att du är värd detta du är värd allt underbart . 


Jag har ofta undrat varför vissa ska ha det så här tufft men samtidigt har man ju fått så mycket livs erfarenhet och får fortfarande , detta har väl sin mening . Ångest är ju ingen svaghet det är bevis på styrka , vi är en otrolig skapelse som endast kan göra oss själva friskare , lyckligare , starkare . Det kan låta lätt för mig att skriva men tro mig jag vet . Mitt liv har aldrig varit enkelt , jag föddes till att kämpa och då menar jag verkligen KÄMPA ..

Så när allt känns mörkt se ljuset , gör det starkare låt det inte slockna för en sekund för den dagen den ska det då är det åter tid att vandra till vår andra värld . 


med kärlek och ljus / jeanette   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards