Angeldust

Alla inlägg den 21 november 2013

Av jeanette andersson - 21 november 2013 13:48



Livets mening så svår att förstå ..

När den är orättvis och ledsam förståss 

Att de bästa ska få lida i sjukdom o svek 

Är så svårt att ens förstå meningen med 

Vår gud ge oss ett svar o låt oss bli friska snart 

Låt oss känna lykan o harmoni o få ett värdigt jäkla liv 

Ett liv som är värdigt att varje dag vakna upp till     

Av jeanette andersson - 21 november 2013 08:53



Min älskade pappa idag är det 4 år sedan du lämnade oss i stor sorg o saknad ..  


Lilla älskade pappa , du var min ledstjärna och vän ..
ditt skratt hörs inom mig än .. 
den lycka du mig gav är en stor saknad jag har .. 
att ensam vandra utan dig är en sån tomhet i hela mig .. 
pappa om du bara kunde se all den kärlek jag vill ge ..

finnas när jag öpppnar mina ögon och bett att  få se lilla dig ,,

alla minnena vi har all bus och glädje har jag kvar ...

du kommer för alltid vara min bästa älskade lille far ..

älskar dig       


Denna saknad är enorm men jag hade  turen att få  ha världens goaste pappa , det är jag så stolt över o lycklig för . Jag växte upp på landet till största delen av mitt liv , . Vi hyrde ett torp på söderåsen jag bara älskade .. Dessa minnena kommer aldrig tbx men har fyllt hela min kropp med lycka o välbehag ..       


 












  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards