Angeldust

Alla inlägg den 27 november 2013

Av jeanette andersson - 27 november 2013 09:37

 


Min tatuering som bär olika innebörd för mig :

Döskallen : evigt liv själen lever alltid kvar ... 
Fjärilen : frihet .. 
Texten ; att aldrig sluta kämpa och hoppas ..
Händerna : att lyftas upp , den kärlek o styrka jag höll mina älskade barn med direkt dom föddes .. 

Korset : för min starka tro som aldrig jag släpper taget om 


Denna fina tatuering fick jag av min fina vän Laila , hon tyckte och tycker jag kämpat/ kämpar så med mitt liv och sjukdomar .. Denna tatuering är precis som resten jag har : väldigt speciella o med kärlek o styrka . Detta är mina konstverk . Många ser tatueringar på fel vis och jag kan inte ens förstå detta , det finns folk som samlar på konst , för oss är detta evig konst med ära bakom varje , en stolthet .. 


Jag älskar tatueringar oavsett ålder är detta lika snyggt , Jag bär mina älskade barn både i hjärta och på kroppen , jag har mitt älskade barn barns namn vilket jag hoppas fylls ut genom åren =) jag har en sol och ging o gang på ryggslutet : står för styrka i rot chakraset o solens tecken är jag född i ...Jag har en änglavinge med en text jag själv gjort till mina älskade barn : My children are a sign of love , this love will fill my heart forever .. 


Jag har ett keltiskt kors på foten jag fått på min 40 års dag , och en text i nacken : family ..och en mamma o dotter tatuering på armen : Love LIve Laugh ... inte samma ordning som andra det avr dottern som sa det på fel vis o det gjorde den så speciell ...


Mina barn älskar oxå tatueringar och äldsta sonen fyller på för fullt .. dottern tjatar om fler o mellan sonen har börjat smått ...We love tatueringar ... Min älskade svärdotter har gjort sin andra , så denna familjen fylls på av konstverk ...    


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards