Angeldust

Alla inlägg den 20 november 2013

Av jeanette andersson - 20 november 2013 12:45



Två till som min älskade dotter sjungt in lyssna och njut   

Av jeanette andersson - 20 november 2013 12:02

En av låtarna som min älskade dotter sjungt in .. en så varm vacker låt och med min dotters underbara röst en stolt mamma .. 

Jennifer som min älskade dotter heter har upplevt en massa orättvisor under sin uppväxt . Där mobbningen var en del av hennes liv dagligen och utfrysning . Skolan hon gick på i häljarp var full av orättvisa och dåliga lärare . Mobbningen fick frodas fritt och det gick så långt att lärarna var de som oxå mobbade .Jag var på många kris möte inget åtgärdades utan det fortskridde i alla år från 2-9 e klass .. Jennifer led sig genom , det som höll henne uppe var hennes älskade musik ...


Hon kunde och kan stå inför massa folk och göra det hon älskar mest trots alla de som tryckt ner henne , musiken ger henne kraften och kärleken . Jag är så stolt över henne detta kallar jag styrka . Hon är en så vacker tjej på både insidan och  utsidan , varm och full av glädje men med ett inre som är sårat för det  andra gjort .Vi är en stark familj fulla av kärlek och trygghet men med en pappa som ej fúnnits/ finns i hennes liv sen han valde sin nya familj och fick en dotter till . Jennifer är full av besvikelse o ledsamheter över han ..Men åter igen kommer musiken in, och resten av hennes älskade familj som verkligen stöttar och ge kärlek . 


Jag har själv blivit mobbad hela min uppväxt 1-6 e klass men sen fick jag nog , vände om och blev tuff och bestämd . Men jag vet oxå hur illa detta gör i kroppen hela uppväxten .Osäkerheten finns alltid kvar liksom alla såren .Om dom visste mobbarna vad dom ställde till med . Detta följer en hela livet oavsett ..Jag är så glad att Jennifer lagt sitt i musiken och glädjs så åt detta . Vi satt utanför Idol hela natten i Malmö kallt som bara den =) vi kura ihopa oss och kämpa oss in , detta var en dröm hon ville uppleva , men fy så dåligt detta är . Hon kom in i ett rum med tre unga i åldern 18-20 de sa kom tbx nästa år för här är många som sökt .. de lyssna inte knappt .. Detta är ju att trycka ner ungdomar , dom kunde väl pratat låtit dom sjunga lite mer .. Vilket fall som fick hon det hon ville att få prova .. 

Hon har även sjungt på massa talangtävlingar runt om , dop och vill nu sjunga på bröllop oxå ..Hennes dröm är vår dröm ...vi finns där varje steg ,,Jag har de finaste barn och familj som finns .. fulla av kärlek varme och dom är såååååå underbara .. En lyckligare mamma kan inte finnas .. Dom glädjer mig varje dag min älskade lille familj ... Så stolt mamma .. 


Vi har funderingar på att en dag flytta utomlands och denna dröm ska bli sann ,, vi älskar varme och är trötta på detta landet . Man lever ju för att njuta och det är vi verkligen värda efter allt som vatt och är . Vi är en familj som kämpar med sjukdomar och sorger om vart annat , så en dag ska vi få lugn och lycka i själ o kropp .. Jag kommer lägga in lite fler låtar med min underbara dotter så ni får höra ... nu väntar lite annat hemma pyssel kram alla 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards