Angeldust

Alla inlägg den 18 november 2013

Av jeanette andersson - 18 november 2013 12:46

Mitt liv har inte direkt varit det lättaste m jag valde nog en av de tuffaste vägar .. men av det har jag en massa livs erfarenheter . 

Dom säger allt har en mening men man undrar ju ..när så mycket händer en och samma familj .för 24 år sen nu den 14 oktober skulle hon min älskade ängladotter fyllt det , men istället kallade änglarna på henne alldeles för tidigt ..endast 28 dagar fick vi ha kvar vår älskade lille tös ..Spädbarns död som det heter . Dom somnar in den sanna anledningen vet jag inte jag ahr slutat analysera i detta pågrund av för många skrivelser och lidandet blev värre , man klandra sig själv för allt man läste .. 

Idag vet jag man inte kan göra något för att stoppa detta . Ödet kan vara väldigt tufft och orättvist .. Lilla Michelle hette hon och var gudomligt söt och underbar ,..Många år har gått men det går inte en dag utan hon är i våra tankar , Vi pratar mycket om henne och besöker gravplatsen så ofta vi kan . 

Det jag saknade när jag miste min lilla ängel var att få prata med någon som varit med om samma som mig , ingen kurator eller psykolog kan sitta och säga hur jag ska bete mig ,vad jag ska göra utan själv varit där .Detta är en sak man måste få förståelse för och tröst . Jag hade ingen som kunde skicka mig till detta , jag önska det så för min kropp behövde detta . 


Jag har skrivit lite om detta och jag vill fortsätta till en bok kommer ut , dels för att finnas och dels för att få ut allt som lagras inom en . Man tror att tiden läker sår men det är inte så så , man lär sig bara leva med det . Denna upplevelse att mista sitt barn är det värsta man kan vara med om . Den första begravning jag gick på var min egen dotters . så fruktansvört .


Idag har många år gått men såren sitter kvar , saknaden är stor men jag vet hon har det bra där hon befinner sig med sin goa mormor och morfar , Vet du eller ni nån som mist sitt barn så finns jag här jag kommer även skriva mer om detta sen . Efter detta har mycket hänt och denna familj kämpar i svåra tider även nu .. det är viktigt njuta av livet medan man kan . men inte lätt när sjukdommar o sorger tar över i ett .. Men vi ska lyckas ...


nu ska jag hämta mitt älskade lille barn barn på dagis ...kram alla 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards