Angeldust

Alla inlägg den 26 september 2014

Av jeanette andersson - 26 september 2014 22:59

 
Farmors älskade lille påg , imorgon fyller du 3 år ...

Denna tiden går så snabbt , men att få finnas för dig var dag är mer värt än någon skatt ...

Du glädjer mig varje dag ...

Att få höra du älskar mig varje dag ..

Hur kan lyckan bli mer komplett , än med dig i den ...

Älskade lille Liam du ger mig skratt ..

Med dig är dagarna ljuva trots himmlen är svart ...

Du lyser upp och bringar lycka i våran kropp ..

Imorgon ska vi fira dig hela dan ..

Du får bestämma allt firande på din 3 års dag ...

Imorgon var det 3 år exakt som du tittade fram kl 20.58 och farmor var där ..

Delade denna stund med tårar och lycka ...

Din mamma och pappa så fina och så stolta ...

älskar dig så min älskade lille påg 

grattis säger vi snart o paketen väntar på dig snart   

 

 

Av jeanette andersson - 26 september 2014 11:01

 



Allt började ju bra jag blev född till ett liv så underbart ...

Vad jag inte visste då var hur allt kan förändras snabbt endå ...

Började med mobbning så tung , detta gjorde att min barndom blev tuff ...

Fortsatte med mista ett älskat litet barn , som föddes till världen för en kort sekund ..

27 dagar blev vår lilla tös , innan hon åter ville vända hem ...

Men fick 3 älskade syskon till dig , Michelle dina syskon vände lyckan åt mig ..

Att få njuta av dessa 3 är den bästa medecin för mig ...

Livet fortsatte väldigt tuff , förhållande blev tunga och livet blev så svårt ..

 

Jag flyttade hit och dit , fann ingen trygghet i mitt liv ..

Förhållande som gick i kras , hälsan började ta sin fart ...

Sköls körtel problemen förvandlades till en stor lidelse ...

Vikten sköts då upp , ingen förstod vad som hände just då ..

Operation gastric bypass sa läkaren till mig ..

Skulle vara min räddning för att bli frisk från det här ...

Hur tänkte han då ? sköld körtlen blev totalt rubbad och operationen blev ett faktum så svårt ..

Utan körtel idag gjorde att all vikten jag rasat kommit tbx ..

Tåler ej någon medecin ,, magen tar illa och biverkningarna slår till ..



Varför leka med ens kropp , andvända mig som en råtta ni tryckt upp i hörnet och skrattat åt ....

Mitt i allt ska jag berätta om min mamma  jag miste i en hast ..

Bukspott canser tog hennes liv , men bemötandet på lunds sjukhus var under all kritik ...

1 månad tog allt , och ni kunde inte ge henne vården hon var värd ..

Att jobba på avdelning för de som inte har lång tid hos oss här ...

Och vara otrevliga i ett är ju totalt bisarrt ...

 

Året var 2008 mor lilla dog , fick hem henne sista dagen trots de inte ville mig tro ..

Visste det var sista dan , ville ge mamma sin sista önskan som hon haft ..

Att få somna in i hemmets trygga vrå , var de hon fick och önskade så ...

2009 sörjde pappa ihjäl , lämnade oss i svår saknad och nu var dom båda återförenade .. 

 

Trodde vår otur nått sin topp , men äldsta sonen fick kämpa med en svår sjukdom och opererades men lider så ..

Som inte detta var nog fick min mellan påg bukspotts inflammation och insjuknade svårt ..
på intensiv i resperator låg han då kämpade för sitt liv en månad så ...

Tänker gud så här : varför ska en o samma familj drabbas så här ...

Men efter ett tag ser jag det fina som finns kvar ...

Jag kommer njuta varje dag av er som jag finns här ...

Inte ta något för givet och älska och njuta av livet nu och här ..

 

Hoppas och ber min bön , vill be om hälsa och tryggheten ...  

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards