Angeldust

Alla inlägg den 18 september 2014

Av jeanette andersson - 18 september 2014 12:32

 

tbx älskade blogg vänner <3 

Av jeanette andersson - 18 september 2014 12:02

 

En tuff tid drog in , du sväva mellan liv och död tätt intill ..

Vi satt vid din sida dag och natt ...

Vakade och bad var allt vi hant ...

Tankar och panik bröt ut i ett, se dig ligga där så livlös var det värsta jag sett ...

Tårarna de rann på oss i ett , läkarna kunde inte ge oss svar på bönerna vi sänt ..

Jag skickade healing och fick sån hjälp ...

Pappa trodde inte på hockus pocus som jag dig gett ...

 

Men till sist sa han vad som helst , bara vår älskade får hjälpen som behövs ...

Jag visste du kände trygghet i det där , som andra kan kalla hockus pokus håller vi så kärt ...

Proverna gick upp och ner , läkarna skrämde upp oss i ett med tråkiga besked ..

Vissa timmar såg det ljusare ut , vi glädjes men tyvärr bara för en kort minut ...

Du hade den värsta av sorterna , där inte många klarade sig sa dom tyvärr ...

Detta fick  vi höra i ett , och baksidan av denna sjukdom är ju bara så grotesk ..

Dom lade dig i resperator alldeles för sent ...

Din andning gjorde att du led så och det var så fel ...

Ena läkaren satte in den i ett rapp , han märkte att din kropp inte orkade mer och plötsligt var du där ....


Min älskade lille påg låg där med en slang , sov och lidandet fick vila för detta hade verkligen på dig tärt ..

tårarna rann på våran kind , att se dig ligga där efter allt lidande var en fröjd ..

Din kropp fick vila från  rädslan du hade haft , att inte få luft alls är så fruktasvärt ..

Jag satt och höll dig i din hand , min älskade påg lova kämpa när orken åter kommer tbx ..

Såg en tår på din kind , visste du hörde mig långt där inuti ...

När jag sa jag älskade dig , öppnade du ögonen och armen den reste sig ..

Men känna denna panik ,  inte ett ljud från dig på så lång tid ..

Visste ej hur rädd du var , och hur du mådde kunde ingen ju ingen veta när du låg så där ..

 

Läkaren sa att det var som 20 lunginflammationer för dig det här ..

Eller som en annan sa , det känns som han blitt överkörd av en lastbil och hur hemskt låter inte det där =( ...

Min älskade påg jag bad om alla hjälp jag kunde få ...

Healingen gav fina resultat det visste ju jag redan då ...

När du väcktes upp den dan ...

Var du ledsen och rädd ..

Drömmarna blandades med verkligheten ...

Du hade sett det starka ljus , flögit högt men inte nått fram till slut ..

Du fick en ny chans min älskade påg ...

Och lyckan är obeskrivlig för oss ...

 

Flera gånger fick vi åka tbx , de hittade nya saker och tröttheten gjorde dig svag ..

Men mamma var med , kämpade vid din sida när den svek ..

Vi fick dig hem för sovandet krisade rejält ..

Du fick ingen ro , på sjukhuset hade du fått nog ...

Efter 1 månads rädsla har du nått långt ...

Vi är hemma och nu tas bara ett par prov ...

Röngen väntar än men annars är det så underbart att du anlänt ..

njuter av varje dag , nu vet jag hur livet kan vända bara på en dag ...

 

älskade påg din kämpeglöd har du fått efter din bror ...

Ni är kämpar båda två , och tilsammans ska vi leva friska och med lyckan tätt intill .. din familj älskar dig så , du är en vinnare och kämpe utan dess lag .....


  

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards