Angeldust

Alla inlägg den 19 september 2014

Av jeanette andersson - 19 september 2014 14:54

 

Styrkan är viktig att ha varje dag ...

Det lärde jag mig när mitt barn låg där så svag ..

Allt kan ändras på en minut ...

Du vet inte när eller hur ...

Men att leva som dagen var den sista är väl min nya debut ...

För att inte missa nåt ,i detta ljuva liv vi fått födas till...

Inte glömma säga de jag älskar , och  så ofta man förmår ...

Visa hur lycklig jag är för att vara deras mor ....

Visa mina andra kära familje medlemmar av  kärleken och mitt mod ...

Håller mig uppe och låter lyckan den får gro ...

Njuter till fullo varje endaste sekund ..

Önska hälsan den får ro , styrka och bot så jag kan känna ett lugn  ...

Älskade barn barnet mitt ska få höra mitt skratt ..

Den ljuva påg är ju en lyckans prick den där ....

 

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards