Angeldust

Alla inlägg den 22 september 2014

Av jeanette andersson - 22 september 2014 16:36

 

Så många änglar jag såg ..

De förflyttade sig vart vi än går ..

Fanns vid sidan om i ett ...

Gömde sig men ville synas en del trots de ..

Jag har alltid på er trott , jobbar med en del men inte så jag er ser er som nu..

Följde stegen vi tog , stöttade varje del och iaktog ...

Älskade änglar kan inte säga nog , hur tacksamma vi är för allt som ni gjort ...

Vet det var ni minsann och alla vi som healade han ...

MIn älskade påg blir bättre nu för varje dag som går ...

Ska be er ta hand om mina kära , för vi har fått massa att genomlida...

Litar på er mina älskade änglar , ber var dag för allt ska bli bra ...

Lyckan ska nå oss och framtidens hopp ...

  

 

 

 

Presentation


Hej är en kvinna på 45 år som har tre underbara barn och ett barn barn , svärdotter o kille ... jag bestämde mig för göra denna bloggen för att mitt liv har varit o är en tuff utmaning . Med läkare som gjort stora misstag som jag får leva med och kämpa me

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards